مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:452023-07-29حوادث

صحنه جرم قمه کشی شب تاسوعا در دولت آباد بازسازی شد


فرد شروری که شب تاسوعا در بین عزاداران حسینی در دولت آباد اقدام به قمه کشی و عربده کشی کرده و با ایجاد رعب و وحشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری عصر امروز در حاشیه مراسم بازسازی صحنه قمه کشی در فلکه دوم دولت آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قمه کشی در شب تاسوعا در فلکه دوم دولت آباد مقابل هیئات مذهبی و بستن خیابان، متهم متواری و در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود.

وی با تأکید بر اینکه متهم برای عزاداران حسینی ایجاد رعب و وحشت و ناامنی کرده بود، افزود: پلیس اطلاعات شهرستان ری با اقدامات فنی متهم فراری را در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مقام قضایی داد و برخورد قضایی جدی با این گونه جرائم صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: متهم دارای دو فقره پرونده قضایی بوده و از آنجا که مجازات پیشین بازدارنده نبوده در این فقره به کمک دستگاه قضایی پرونده سریعاً با مجازات بازدارنده لازمه رسیدگی می شود.

  سرهنگ طرهانی تأکید کرد: به کسانی که با ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی قصد ناامن سازی جامعه را دارند هشدار می دهیم که در برخورد با این جرائم بسیاری جدی عمل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه جرم قمه کشی شب تاسوعا در دولت آباد بازسازی شد

صحنه جرم قمه کشی شب تاسوعا در دولت آباد بازسازی شد