مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-20بين الملل

شکاف در کاخ سفید درباره اوکراین/مقام آمریکایی: حق با «میلی» بود


یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که باید به درخواست ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پولیتیکو در گزارشی نوشته است که مقامات آمریکایی که به شرط حفظ هویت حاضر به گفتگو شده اند، اذعان کردند که وقتی مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا پارسال درباره بخت های ناچیز اوکراین برای پیروزی علیه روسیه حرف زده بود، کاملا حق داشت.

بیش از دو ماه پس از آغاز ضدحملات اوکراین علیه روسیه، کی یف نتوانسته بیش از چند روستا و دهکده در منطقه زاپروژیا را از روسیه پس بگیرد و در این مسیر دست کم 43هزار سرباز و حدود 5هزار فقره از تجهیزاتش را نیز از دست داده است.

وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود این اطلاعات را منتشر کرد.

هرچند دولت اوکراین همچنان تاکید دارد که قادر است تمام قلمرو از دست رفته اش را پس بگیرد اما واشنگتن بیش از پیش اطمینانش را از دست داده است.

یک مقام آمریکایی در گفت وگو با پولیتیکو گفت: حق با میلی بود؛ ما احتمالا یک فرصت برای ترغیب طرفین به مذاکرات اولیه را از دست داده ایم.

میلی نوامبر پارسال در نیویورک گفته بود که اوکراین به احتمال زیاد نمی تواند به پیروزی نظامی دست پیدا کند و اینکه کی یف، می تواند از وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف در کاخ سفید درباره اوکراین/مقام آمریکایی: حق با «میلی» بود

شکاف در کاخ سفید درباره اوکراین/مقام آمریکایی: حق با «میلی» بود