مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:162023-08-22سياسي

پرونده های مرتبط با تولید و صنعت به صورت ویژه رسیدگی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران، اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، این شعار یک فرمان است و فرمان باید در همه سطوح عملیاتی و اجرایی شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای احکام صادره، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده های اصحاب صنعت و تولید با سرعت و دقت در راستای تحقق شعار سال از جمله مواردی است که مورد توجه ویژه دادگستری مازندران قرار دارد.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: در راستای تسهیل در رسیدگی به پرونده های حقوقی و قضایی صنعتگران، علاوه بر تشکیل شعب ویژه با حضور قضات مجرب و متدین، پرونده های مرتبط با تولید و صنعت با دقت و سرعت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرمای هوا و افزایش میزان مصرف برق، اظهار کرد: میزان مصرف برق توسط مسئولان مرتبط باید به شکلی مدیریت شود تا علاوه بر رعایت صرفه جویی، خللی نیز در روند فعالیت تولید و اشتغال واحد های صنعتی وارد نشود.

وی، حفظ محیط زیست را یک تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی برشمرد و تاکید کرد: مسوولان مرتبط نسبت به حفاظت از محیط زیست اهتمام ویژه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های مرتبط با تولید و صنعت به صورت ویژه رسیدگی می شود

پرونده های مرتبط با تولید و صنعت به صورت ویژه رسیدگی می شود