مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-30اجتماعي

چهار تصفیه خانه فاضلاب محلی برای منطقه 22 تهران ساخته می شود


بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، 4تصفیه خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش دره، دستواره،غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه 22 شهر تهران درنظر گرفته شده است.

- مدیرعامل شرکت فاضلا ب تهران گفت: بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، 4تصفیه خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش دره، دستواره،غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه 22 شهر تهران درنظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آبفای تهران، عباسعلی مصرزاده با بیان این که زمین مورد نیاز برای ساخت این تصفیه خانه ها باید از سوی شهرداری تهران تأمین و به شرکت فاضلاب واگذار شود افزود: از این تعداد زمین ها تنها زمین تصفیه خانه خرگوش دره در مرحله رفع معارض و واگذاری است.

مصرزاده افزود: شرکت فاضلاب تهران نیازمند همکاری و مساعدت شهرداری منطقه 22 تهران برای تسهیل صدور مجوزهای عملیات اجرایی ایجاد تأسیسات فاضلاب (شبکه جمع آوری و خطوط انتقال)، رفع معارض ها و هماهنگی با سایر ارگان ها برای تسریع امور اجرایی در منطقه است.

وی ادامه داد: شرکت فاضلاب تهران از سال 1396 و از محل درآمدهای جاری خود نسبت به اجرای بخشی از شبکه فاضلاب منطقه اقدام کرده و تاکنون حدود 35 درصد از شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب منطقه 22 را به انجام رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار تصفیه خانه فاضلاب محلی برای منطقه 22 تهران ساخته می شود

چهار تصفیه خانه فاضلاب محلی برای منطقه 22 تهران ساخته می شود