مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-31سياسي

اختلافات در شورای شهر قم بالا گرفت


در پی عدم حضور 6 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قم به نشانه اعتراض مداخله جریانی خارج از شورا در انتخابات هیئت رییسه، این جلسه با دستور کار انتخابات داخلی از حد نصاب افتاد و برگزار نشد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اختلافات در بین اعضای شورای اسلامی شهر قم پس از استعفای حسین اسلامی رییس شورا و برگزاری انتخابات رییس جدید، وارد مرحله تازه ای شد و در حال حاضر اعضا به دو گروه تقسیم شده اند این در حالی است که قریب به اتفاق اعضای فعلی از لیست اصولگرایان و در یک ائتلاف بودند.

در جریان انتخابات رییس جدید شورای اسلامی شهر قم که در تاریخ 8 خردادماه سال جاری برگزار شد، محسن محرری و محمود مسگری دو نامزد پست ریاست بودند که محرری با 7 رأی ریاست شورا را بر عهده گرفت و مسگری هم 6 رأی را به خود اختصاص داد.

انتقاد از مداخله جریانی خاص در انتخابات داخلی شورا شماری از اعضای شورا معتقدند که جریانی خاص از بیرون شورا بر اساس مصلحت های ساختگی در انتخابات داخلی شورا دخالت داشته و دارند و به اعتقاد آنان از طریق مهندسی آرا و اعمال نفوذ در رأی اعضا، بدنبال منافع حزبی خود هستند و آنان این رفتار را مغایر با شانیت این نهاد مردمی می دانند.

مرخصی 12 روزه شهردار قم طی ماه های اخیر نیز موجب شده تا برخی از اعضای شورا در این خصوص موضع بگیرند چرا که بر اساس ماده 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات در شورای شهر قم بالا گرفت

اختلافات در شورای شهر قم بالا گرفت