مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:212023-08-07اقتصادي

مصرف بنزین در همدان به بالاترین میزان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امین روستایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت بی سابقه سوخت رسانان در تأمین و عرضه بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل در تابستان امسال باعث شد همه کارکنان در آماده باش باشند.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب استان همدان به عنوان مقصد گردشگری هموطنان، روند مصرف بنزین به شدت افزایش یافته و رشد مصرف به بالاترین میزان خود در سال های اخیر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان یادآور شد: این شرکت طی عملیات بی وقفه، موجودی مخازن جایگاه ها را کنترل و با تلاش فراوان از هر طریق ممکن سوخت را از مبادی تولید پالایشگاهی به استان انتقال می دهند.

وی در خصوص فروش سهیمه بنزین از سوی برخی خودروهای عمومی تأکید کرد: سهمیه بنزین واریزی به کارت خودروهای عمومی متعلق به مالک خودرو نیست، امانتی است نزد مالک خودرو و صرفا برای ارائه خدمت به عموم آحاد جامعه است.

روستایی هرگونه سوءاستفاده و فروش سهمیه سوخت را مصداق تضییع حقوق عمومی و تخلف دانست و خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این دست از تخلفات، در وهله نخست با دارنده کارت برخورد قانونی شده و به تعزیرات معرفی خواهد شد و همزمان جایگاهی که در آن تخلف صورت گرفته، تعطیل و جریمه های سنگینی برای مالک جایگاه اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بنزین در همدان به بالاترین میزان رسید

مصرف بنزین در همدان به بالاترین میزان رسید