مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-26اقتصادي

جهاددانشگاهی نهادی برای همه مردم است


مدیر درمانگاه تخصصی داخلی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه جهاددانشگاهی، نهادی برای همه مردم است که در راستای عدالت اجتماعی فعالیت می کند، - گفت: علی رغم افزایش قیمت خدمات و تجهیزات اما جهاددانشگاهی همچنان خود را متعهد به ملاحظه اقشار آسیب پذیر و مقید به رعایت استانداردهای مرتبط با کیفیت خدمات برای تمامی اقشار جامعه می داند.

راحله میری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درمانگاه تخصصی داخلی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در سال 1395 در راستای فعالیت های مرکز تحقیقات عفونت های منتقله از خون ایجاد شد که بیشتر متمرکز بر بیمارهای گوارشی، کبد و هپاتیت بود که بتواند در کنار آن مرکز هم کارهای پژوهشی انجام دهد و هم به عنوان محور بیمارهای هپاتیت و کبد در شمال شرق کشور باشد.

وی افزود: این درمانگاه خوشبختانه به واسطه حضور متخصصان بنام و خدمات جانبی از جمله آندوسکوپی و کولونوسکوپی با اقبال مردم روبه شد و ما توانستیم هم فعالیت های پژوهشی منجر به تولید مقالات علمی انجام داده و هم به عنوان محور خدمات تخصصی شناخته شویم.

میری ادامه داد: با شروع کرونا، وضعیت مراکز درمانی متفاوت شد و خدمات انتخابی مانند آندوسکوپی و کولونوسکوپی که خطر ابتلا به کووید را افزایش می داد، موقتا تعطیل شد و تنها عمل های ضروری صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نهادی برای همه مردم است

جهاددانشگاهی نهادی برای همه مردم است