مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-14سياسي

ویس کرمی: طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی در دستور مجلس قرار گیرد


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش و اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی و همچنین ساماندهی نیروهای شرکتی شد.

- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش و اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی و همچنین ساماندهی نیروهای شرکتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به حمله تروریستی در شاهچراغ گفت: باید برخورد با عوامل این حمله تروریستی در دستور کار قرار گیرد؛ این سند روسیاهی دشمنان مردم ایران است که آنها را بی گناه به رگبار می بندند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به موضوع اعلام نتایج اولیه کنکور گفت: لازم است وزارت آموزش و پرورش به سرعت اطلاع رسانی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار در دستور قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش و اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی و همچنین ساماندهی نیروهای شرکتی شد و گفت: باید حل مشکلات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی در دستور مجلس قرار گیرد

ویس کرمی: طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی در دستور مجلس قرار گیرد