مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-20اجتماعي

استقرار 660 اتوبوس شهری در مرزها برای جابجایی زائران اربعین در خاک عراق+کرایه


امسال برای سهولت تردد زائران اربعین از مرزها به شهرهای عراق، 660 اتوبوس شهری از کشورمان در خاک عراق مستقر شده است.

رییس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طی 2 روز گذشته بیش از 130 هزار زائر اربعین از مرزهای زمینی به زیارت اربعین مشرف شدند.

همچنین بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده و مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده اند.

660 اتوبوس شهری در خاک عراق برای انتقال زائران در مرزهای خروجی مستقر شدند حسین نظری، رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه امسال با برنامه ریزی و توافق با طرف عراقی تعدادی اتوبوس شهری در خاک عراق مستقر می شود، می گوید: 660 دستگاه اتوبوس شهری در مرزها استقرار پیدا کرده و زائران را به سمت نخستین شهرهای مرزی عراق منتقل می کنند.

بر همین اساس، اتوبوس های شهری مستقر در خاک عراق، زائران کشورمان را از مرز مهران به کوت و از کوت تا بدره، از مرز شلمچه تا بصره و از مرز خسروی تا حسینیه جابجا خواهند کرد.

کرایه اتوبوس ها تا نزدیک ترین شهرهای مرزی عراق نظری درباره هزینه اتوبوس های شهری کشورمان در خاک عراق می افزاید: کرایه اتوبوس های ایرانی در خاک عراق از ورودی عراق به سوی شهرها به ازای هر 10 کیلومتر حدود 10 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 660 اتوبوس شهری در مرزها برای جابجایی زائران اربعین در خاک عراق+کرایه

استقرار 660 اتوبوس شهری در مرزها برای جابجایی زائران اربعین در خاک عراق+کرایه