مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-23اجتماعي

آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می شود


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: آموزش مسائل ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی با مشارکت پلیس راهور در معابر شهری قم در حال اجرا است.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: آموزش مسائل ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی با مشارکت پلیس راهور در معابر شهری قم در حال اجرا است.

حسین شعبان زاده در خصوص اعلام برنامه های آموزشی این سازمان عنوان کرد و افزود: از سال های گذشته و با توجه به تأکیدات کارشناسان و صاحبان نظر، مباحث آموزشی در صدر فعالیت ها قرار داشته و با آماده سازی اتوبوس آموزش فرهنگ شهروندی و انعقاد قرارداد همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اجرای نقاشی دیواری با موضوعات رعایت فرهنگ ترافیک و همچنین حضور میدانی و برگزاری برنامه های مشترک با پلیس راهور در حال پیگیری این مهم هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: برنامه های آموزشی و فرهنگ شهروندی، زمان و هزینه زیادی را به خود اختصاص می دهد و معمولاً نتایج آن در طول یک نسل خود را نمایان خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم، البته این موضوع، نباید دلیل کنار گذاشتن رانندگان و راکبین موتورسیکلت و حتی عابرین پیاده از برنامه های آموزشی شود و سازمان ترافیک در کنار برگزاری دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می شود

آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می شود