مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-03سياسي

دستگاه قضا از تمام ظرفیت قانونی برای دفاع از همسر و دختر شهید استفاده می کند


دستگاه قضا از تمام ظرفیت قانونی برای دفاع از آمران به معروف و این همسر و دختر شهید که مورد حمله و برخورد قرار گرفته، استفاده خواهد کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دادگستری استان مرکزی، ربیع اله قربانی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با هتک حرمت کنندگان تاسوعای حسینی در شهر اراک اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با هرگونه هتک حرمت مقدسات و توهین به شعائر دینی قاطع بوده و برخورد با هرگونه هنجارشکنی را وظیفه خود می داند و در برخورد با عوامل هنجارشکنی و هتک حرمت شعائر دینی قاطعانه و بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در ارتباط با اقدام هنجارشکنان روز تاسوعا در آرامستان شهر اراک، بدون فوت وقت، دستگاه قضایی ورود کرده و در جلسه با ضابطین و دستگاه های امنیتی تقسیم کار لازم انجام گرفت و مقرر شد شناسایی هویت عوامل هتک حرمت تاسوعای حسینی اعم از لیدر و دیگر عوامل این موضوع که برخلاف نظم و امنیت جامعه در روز تاسوعا اقدام به رفتاری غیرمتعارف داشته و با کشف حجاب رفتاری هنجارشکنانه داشتند صورت گرفته و پس از شناسایی و احراز هویت افراد، مراتب به دادستانی اعلام شود.

دادستان اراک تصریح کرد: به محض اعلام هویت افراد و وصول گزارش مستند ظابطین، دادستانی راسا دستور جلب و دستگیری این افراد را متناسب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا از تمام ظرفیت قانونی برای دفاع از همسر و دختر شهید استفاده می کند

دستگاه قضا از تمام ظرفیت قانونی برای دفاع از همسر و دختر شهید استفاده می کند