مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:222023-08-15اجتماعي

توسعه ایستگاه های هواشناسی آستارا در دستور کار قرار دارد


توسعه ایستگاه های هواشناسی آستارا در دستور کار برنامه های سال جاری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دادرس ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه های هواشناسی آستارا اظهار کرد: بحث توسعه شبکه ایستگاه های هواشناسی در سطح استان یکی از برنامه های عملیاتی است که اداره کل هواشناسی گیلان در طول 6 برنامه گذشته و برنامه هفتم توسعه در دستور کار برنامه های سال جاری قرار داده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به توسعه شبکه ایستگاه های هواشناسی در شهرستان آستارا افزود: سعی شده است بر اساس برنامه های عملیاتی اداره کل هواشناسی امسال بحث توسعه ایستگاه ساحلی بندر آستارا را داشته باشیم.

وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته یکی از ایستگاه های اصلی و سینوپتیک که اطلاعاتش در نقشه های بین المللی هم ثبت می شود ایستگاه سینوپتیک آستارا است که بیش از 30 سال اطلاعات هواشناسی دارد و بر اساس آن کلیه برنامه های کاربردی در بخش های کشاورزی عمران و سایر موارد از این اطلاعات استفاده می شود.

دادرس همچنین از راه اندازی شبکه وایرلس در ایستگاه آستارا به منظور دسترسی برخط به اطلاعات شبکه ایستگاه های غرب تا مرکز گیلان خبر داد و افزود: در کنار آن در سال 1401 ایستگاه اقلیم شناسی تهران را هم در برنامه عملیاتی خود داشتیم که کارهایش انجام شد و با 5 سنسور به مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ایستگاه های هواشناسی آستارا در دستور کار قرار دارد

توسعه ایستگاه های هواشناسی آستارا در دستور کار قرار دارد