مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-15اجتماعي

دانشگاه صنعتی شریف پای کار مهارت آموزی یک میلیون دانش آموز


مدیر همکاری های بین المللی و سازمانی ستاره شریف گفت: ستاره شریف در همکاری با قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، در تلاش است، دسترسی 30 هزار نفر را در سال اول و در افقی سه ساله یک میلیون نفر از نوجوانان و جوانان را به آموزش های ارائه شده از سوی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رویداد حضوری مسابقه بازیتو با حضور دانش آموزان مدارس استان چهارمحال و بختیاری و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید لندی برگزار شد.

در این رویداد، دانش آموزان با نحوه عضویت در ستاره شریف، شرکت در مسابقه بازیتو و فرایند طراحی بازی های بُردگیم آشنا شدند.

دانش آموزان در قالب گروه های پنج نفره، در مدت زمان کوتاه، ایده و داستان یک بازی بردگیم را طراحی کرده و آن را ارائه کردند و به یک گروه برگزیده که با رای خود افراد منتخب شد، از سوی دانشگاه صنعتی شریف، جوایز ارزنده ای اعطا شد.

افشین امیریان، در این برنامه در مورد اهمیت کار گروهی گفت: دانش آموزان در قالب فعالیت های گروهی و مشارکت در کارگاه های آموزشی توانمندی های خود را افزایش می دهند تا بتوانند در آینده مهارت های بیشتری را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شریف پای کار مهارت آموزی یک میلیون دانش آموز

دانشگاه صنعتی شریف پای کار مهارت آموزی یک میلیون دانش آموز