مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-14بين الملل

امارات: به هیچ طرفی در سودان تسلیحات نمی دهیم


مشاور دیپلماتیک رییس امارات در واکنش به اخباری درباره ارسال تسلیحات به سودان تاکید کرد که آتش بس در این کشور اولویت امارات است.

- مشاور دیپلماتیک رییس امارات در واکنش به اخباری درباره ارسال تسلیحات به سودان تاکید کرد که آتش بس در این کشور اولویت امارات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، انور قرقاش، مشاور دیپلماتیک رییس امارات در توییتی با بیان اینکه کشورش طرفی در درگیری های سودان نیست، افزود: تنها از خود امارات بشنوید نه کسانی که از زبان امارات حرف می زنند.

موضع دولت روشن است، امارات طرفی را در سودان به تسلیحات نظامی مجهز نمی کند.

وی گفت، اولویت سیاسی و انسانی امارات توقف فوری درگیری و تعیین یک راه حل سیاسی است که به تشکیل دولت انتقالی و برگزاری انتخابات منتهی شود.

این اظهارات پس از آن است که روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا 10 اوت مدعی شده بود، امارات محموله های تسلیحاتی برای نیروهای واکنش سریع به فرماندهی ژنرال محمد حمدان دقلو حمیدتی تحت پوشش کمک های بشردوستانه ارسال کرد.

عفراء الهاملی، مدیر روابط استراتژیک وزارت خارجه امارات هم با صدور بیانیه ای این ادعا را رد و اعلام کرد، امارات تاکنون به هیچ یک از طرف های درگیر در سودان تجهیزات نفرستاده، از هیچ یک از طرفین جانبداری نمی کند، دنبال پایان دادن به این بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات: به هیچ طرفی در سودان تسلیحات نمی دهیم

امارات: به هیچ طرفی در سودان تسلیحات نمی دهیم