مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-12حوادث

آمادگی پلیس برای جمع آوری کامل معتادین متجاهر


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ساماندهی محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است از آمادگی پلیس برای جمع آوری کامل معتادین متجاهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حاجیان بعد از ظهر شنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد با تقدیر از زحمات خبرنگاران، اظهار کرد: جرم نتیجه آسیب های اجتماعی است لذا مسئولان بایستی بازنگری در وضعیت موجود کنند.

وی افزود: بخش عمده آسیب های اجتماعی در کرمانشاه به بحث معتادین متجاهر برمی گردد که ماده 15 و 16 و نیز ماده 42 در رابطه با جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر باید با هم اجرایی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر معتادین متجاهر بعد از 6 ماه نگهداری در کمپ ها رهاسازی می شوند و مجدداً باعث آسیب های اجتماعی زیادی در جامعه خواهند شد.

حاجیان با اشاره به آمار حدود سه هزار و 500 نفری معتادین متجاهر در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: کمپ های این شهر ظرفیت نگهداری این تعداد را ندارند لذا باید این ظرفیت توسط نهادهای مرتبطی از جمله شهرداری، بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس برای جمع آوری کامل معتادین متجاهر

آمادگی پلیس برای جمع آوری کامل معتادین متجاهر