مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-23سياسي

تناقض هایی درباره تعرض به کوشک قاجاری


ماجرای تعرض به کوشک قاجاری وارد فاز جدیدی شده است؛ دوستداران میراث فرهنگی اراده متولیان در حفاظت از این میراث ملی را زیر سوال برده اند، اما معاون میراث فرهنگی یزد می گوید کوشک خط قرمز آن هاست و هیچ تعرض و تخریبی رخ نداده است.

- ماجرای تعرض به کوشک قاجاری وارد فاز جدیدی شده است؛ دوستداران میراث فرهنگی اراده متولیان در حفاظت از این میراث ملی را زیر سوال برده اند، اما معاون میراث فرهنگی یزد می گوید کوشک خط قرمز آن هاست و هیچ تعرض و تخریبی رخ نداده است.

از سوی دیگر، رییس اداره کل میراث فرهنگی ابرکوه می گوید از شهرداری به خاطر تعرضی که داشته، شکایت کرده و گفته اند که جدول ها باید با رأی دادگاه جمع شود و هر تخلفی که انجام شده باید با رأی دادگاه با آن برخورد شود.

خیابان کشی در حریم و عرصه کوشک عزت آباد ابرکوه چندی است که توجه رسانه ها و فعالان میراث فرهنگی را به خود جلب کرده است و با وجود این که میراث فرهنگی یزد پس از اعتراض های و واکنش ها، مانع ادامه فعالیت شهرداری در عرصه این اثر ملی شد، اما جمع نشدن جدول کشیده شده، ابهاماتی را درباره وضعیت کوشک، احتمال تعرض دوباره و موضع میراث فرهنگی استان یزد در حفاظت از این اثر ملی، مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض هایی درباره تعرض به کوشک قاجاری

تناقض هایی درباره تعرض به کوشک قاجاری