مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-21فناوري

بازدید وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های زیارتی


وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه زائران اربعین به صورت بازدید کرد و ضمن ارزیابی از فرایند در دست اقدام، دستوراتی را برای تسریع در امر توزیع و رسیدگی به مشکلات مردم صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز یکشنبه 29 مرداد ماه، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران برای بررسی روند ارسال گذرنامه های زیارتی و فرآیند پستی در این حوزه به صورت سرزده از منطقه 14 پستی، منطقه پستی جنوب غرب تهران و مرکز تجزیه و مبادله شرکت پست بازدید کرد.

وی در این بازدید ابتدا از باجه های پستی و معطله منطقه 14 پستی بازدید کرد و در گفتگو با مردم از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمت به مردم قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این بازدید در مواجه با مشکلی که باعث معطلی مردم شده بود، درباره گذرنامه های صادر شده مردم از مدیرعامل شرکت ملی پست خواست با هماهنگی با مسؤولین گذرنامه این مشکل به سرعت حل شود.

وی در بازدید از باجه معطله منطقه 14 پستی به برخی از مشکلات مردم برای دریافت گذرنامه های خود رسیدگی و دستورات لازم را در این حوزه ابلاغ کرد.

زارع پور همچنین در تماس تلفنی با تعدادی از دریافت کنندگان گذرنامه، میزان رضایتمندی مردم از وضعیت ارسال و دریافت گذرنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های زیارتی

بازدید وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های زیارتی