مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-13اقتصادي

بانوان، توانمندی های اجتماعی و اقتصادی خود را دست کم نگیرند


یک بانوی کارآفرین در رشت که با راه انداری کارگاه خیاطی برای 10 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده، گفت: بانوان در ورود به فعالیت های اجتماعی و اقتصادی توانمندی های خود را دست کم نگیرند.

- ایسنا/گیلان یک بانوی کارآفرین در رشت که با راه انداری کارگاه خیاطی برای 10 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده، گفت: بانوان در ورود به فعالیت های اجتماعی و اقتصادی توانمندی های خود را دست کم نگیرند.

سمیه چوبدار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال 97 یک صندوق قرض الحسنه به همت بسیج سازندگی در شهرک مهر رشت راه اندازی کردیم که فعالیت اصلی آن اعطای تسهیلات به بانوان متقاضی راه اندازی کسب و کار و همچنین اشتغال خانگی است.

چوبدار با بیان اینکه تاکنون مدیرعاملی این صندوق را عهده دار هستم، تصریح کرد: بیش از یک سال است با تسهیلاتی که از بسیج سازندگی دریافت کردم کارگاه تولیدی خیاطی راه اندازی کردم که از این طریق برای 10 نفر از بانوان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

این بانوی کارآفرین که نقش مادری و همسری نیز بر عهده دارد، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که طی چند سال اخیر در بحث تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند طرح اشتغالم را با عنوان کارگاه تولیدی خیاطی با رویکرد تولید پوشاک ایرانی اسلامی به مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان، توانمندی های اجتماعی و اقتصادی خود را دست کم نگیرند

بانوان، توانمندی های اجتماعی و اقتصادی خود را دست کم نگیرند