مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-06سياسي

مردم در بزنگاه انتخابات دشمن را مایوس می کنند / دشمن به دنبال خلق شبهه و تردید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو سید علی مهاجر، رییس ستاد انتخابات گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی در پی آن هستند که فضای دودلی و تردید را در جامعه تسری دهند که انشاالله با درایت و هوشمندی مردم و تلاش خادمان مردم .

-  معاون سیاسی امنیتی با اشاره به اثبات مکرر پایبندی مردم به نظام و انقلاب طی سالیان گذشته گفت: حربه دشمن در خلق شبهه و ایجاد تردید و دودلی ابتر خواهد ماند و مردم یک رخداد سیاسی باشکوه ثبت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو سید علی مهاجر، رییس ستاد انتخابات گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی در پی آن هستند که فضای دودلی و تردید را در جامعه تسری دهند که انشاالله با درایت و هوشمندی مردم و تلاش خادمان مردم در بدنه اجرایی این حربه دشمن ابتر خواهد ماند.

مهاجر گفت: همه وظیفه داریم تا با استفاده از شگرد ها و ابزار های مختلف دستاورد ها و ثمرات انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنیم؛ تبیین خدمات انقلاب خط بطلانی بر شبهات باطل دشمن خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو و در این بزنگاه حساس سیاسی دوستان و دلدادگان انقلاب شاد و دشمنان و استکبار جهانی مأیوس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در بزنگاه انتخابات دشمن را مایوس می کنند / دشمن به دنبال خلق شبهه و تردید است

مردم در بزنگاه انتخابات دشمن را مایوس می کنند / دشمن به دنبال خلق شبهه و تردید است