مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-05سياسي

2500 مشاوره فردی به مددجویان استان سمنان ارائه شد


مدیرکل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه طی سال جاری دو هزار و 500 مشاوره فردی به مددجویان تحت پوشش ارائه شده است، گفت: هدف از این اقدامات صیانت از سلامت خانواده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر شنبه در کارگاه تخصصی مهارت فرزند پروری با حضور یک هزار و 200 نفر از مادران تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به میزبانی سالن همایش های دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه حفظ سلامت روان خانواده های تحت پوشش از جمله اقدامات مهمی که در کمیته امداد همواره در رأس امور قرار دارد، ابراز داشت: به این منظور طی چهار ماهه نخست سال جاری دو هزار و 500 مشاوره فردی و 400 مشاوره گروهی برای جامعه هدف ارائه شده است.

وی ضمن بیان اینکه طی چهار ماهه سال جاری هزار آزمون روانشناختی نیز برای جامعه هدف برگزار شده است، افزود: در واقع با برگزاری این آزمون روانشناختی می کوشیم تا به حفظ بنیان خانواده ها کمک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه ایجاد سلامت و اعتدال روانی و افزایش اعتماد به نفس خانواده های تحت پوشش از جمله رویکردهای مهم این نهاد است، ابراز داشت: با این اقدامات کاهش عوامل تأثیر گذار بر ناهنجاری در خانواده مددجویان دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 مشاوره فردی به مددجویان استان سمنان ارائه شد

2500 مشاوره فردی به مددجویان استان سمنان ارائه شد