مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-17سياسي

ایجاد انگیزه در جامعه با برگزاری مسابقات قرآن


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان بهانه ای است که موجب اقبال بیشتر به سوی قرآن و ایجاد انگیزه در افراد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی عصر پنجشنبه در بازدید از محل برگزاری چهل وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری مسابقات در خمینی شهر برای سومین بار نوعی امتیاز و افتخار برای این شهرستان محسوب می شود؛ در این شهرستان محافل و مؤسسات قرآنی بسیاری وجود دارد که در تمام رشته ها استعدادهای بی نظیر قرآنی را پرورش می دهند.

وی با اشاره به تأثیر این مسابقات در سطح جامعه عنوان کرد: مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان بهانه ای است که موجب اقبال بیشتر به سوی قرآن و ایجاد انگیزه در افراد می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه دشمن در ارتباط با حجاب و عفاف، دین داری و حلال و حرام شبهاتی ایجاد می کند؛ این در حالی است که مفاهیم قرآنی عدالت، قسط، ظلم ستیزی و سایر صفات نیکویی که امروزه دنیا نیازمند آن است را در بر دارد.

وی افزود: دشمنان سعی دارند که با امپراتوری رسانه و تبلیغات سو خود، آموزه های دینی و قرآنی را صرفاً ظاهری و شخصی جلوه دهند و این سبب شده که برخی از نسل جوان تصور کنند قرآن تنها دربردارنده شعائر ظاهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد انگیزه در جامعه با برگزاری مسابقات قرآن

ایجاد انگیزه در جامعه با برگزاری مسابقات قرآن