مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-09سياسي

در دوران حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات بودیم


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خوشبختانه در دوران ریاست حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات اسلامی کشور بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در دوران مدیریت حجت الاسلام قمی در ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تحولات بسیار خوبی در کشور رقم خورده است.

وی افزود: در تمام استان ها اتفاقات فرهنگی خوبی در این دوره رقم خورده است.

امام جمعه همدان با اشاره به تغییر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز اظهار کرد: حجت الاسلام نظیری در دوران خود تلاش های فراوانی در تغییرات فرهنگی استان داشتند و به فهم دقیق از فرهنگ در میدان عملیاتی موفق بودند.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بزرگی که در نیمه شعبان و عید غدیر در تمام شهرستان های استان سازمان تبلیغات انجام داد کم نظیر و بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در این دوره به روستاهایی سرزدند که مبلغ این روستا اذعان داشت در 15 سال گذشته کسی زنگ خانه ما را نزده است، بیان کرد: ما تمایل داشتیم حجت الاسلام نظیری در استان ولو در جایی دیگر بمانند و از حضور ایشان بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوران حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات بودیم

در دوران حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات بودیم