مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-31ورزشي

نگاه تاج به استقلال پدرانه است


سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می کند این دو تیم موفق باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خطیر پس از جلسه ظهر امروز با رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه به این دلیل برگزار شد که مسائل و مشکلات باشگاهداری را حل کنیم.

ما هر روز با فدراسیون در ارتباط هستیم، بالغ بر 20 نامه برای فدراسیون ارسال کردیم؛ مسئله ای که باعث شد امروز به دیدار ریاست فدراسیون فوتبال برسم بخشی از آن مربوط به مسائل حرفه ای سازی است تا استقلال با یک برنامه مدون بحث حرفه ای سازی خود را در سال بعد با یک کارگروه ویژه ای که در استقلال تشکیل می شود و ما تلاش می کنیم تا مسئله مجوز حرفه ای را حل کرده و این اتفاقاتی که امسال برای باشگاه استقلال روی داد و منجر به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان شد را در سالهای بعد شاهد نباشیم تا باعث آزردگی و ناراحتی هواداران نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئله مجوز حرفه ای برای همیشه تلخ خواهد شد گفت: من اینجا به هواداران قول می دهم تا زمانی که من هستم اجازه نخواهم داد این اتفاق دیگر برای استقلال رخ دهد.

علی خطیر ادامه داد: مسئله دیگری که در دیدار با تاج مطرح کردم بحث بدهی هایی بود که از قبل برای استقلال به جا مانده بابت تبلیغات دور زمین و اختلافاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تاج به استقلال پدرانه است

نگاه تاج به استقلال پدرانه است