مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-10اقتصادي

5 طرح برتر دومین رویداد تانا در یزد تجلیل شدند


دومین رویداد تانا در یزد برگزار شد و پنج برگزیده این رویداد در مراسمی با حضور معاون وزیر علوم تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر توسعه شرکت های دانش بنیان و نامگذاری یک سال به این عنوان گفت: بر این اساس حمایت های بی دریغی از سمت دستگاه های دولتی و مجلس شورای اسلامی از شرکت های دانش بنیان شده و نمونه بارز آن تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان است که کار بسیار بزرگی در راستای تسهیل گری برای این شرکت ها بوده است.

وی تصریح کرد: اخیراً اتفاقات خوبی در سطح استان در حوزه دانش بنیان رقم خورده و نمونه بارز آن، اجرای تبصره 16 وام اشتغالزایی تا سقف 4 میلیارد تومان است که توانستیم بیش از 150 میلیارد تومان در سطح کشور جذب کنیم که رقم بسیار خوبی است.

میرغفوری عنوان کرد: 100 درصد مبالغی که به حوزه دانش بنیان تخصیص داده شده را جذب کردیم و امیدواریم با همکاری مسئولان این سهمیه برای استان بیشتر شود.

رییس پارک علم و فناوری یزد ادامه داد: از کارهای ارزشمندی که اخیراً با همکاری مسئولان استانی انجام شده، تخصیص 45 هکتار از اراضی موسسه کوثر واقع در کاریزبوم یزد با قیمتی مناسب به شرکت های دانش بنیان است.

وی تصریح کرد: در رویداد تانا تلاش شده بحث های به هم رسانی نیازها و ایده ها به بهترین شکل انجام شود و دبیرخانه دائمی این رویداد در پارک مستقر و مقرر شده این رویداد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح برتر دومین رویداد تانا در یزد تجلیل شدند

5 طرح برتر دومین رویداد تانا در یزد تجلیل شدند