مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-13سياسي

واکنشها به یادداشت«دفاعی عقیم» و لزوم گسترش کرسی های آزاد اندیشی


یادداشتی که چندی پیش به قلم آیت الله علیدوست منتشر شد واکنش های موافق و مخالف متعددی را برانگیخت و این نقد و نظرها، ضرورت گسترش کرسی های آزاداندیشی را بار دیگر یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفاعی عقیم و پرهزینه منتشر شد.

آیت الله علیدوست در این یادداشت با انتقاد از برخی خطبا و سخنران نوشته بود: مدتی است برخی مبلغان و واعظان مشهور و محترم کشور، در دفاع و توجیه مشکلات موجود کشور، اوضاع حاکم بر حکومت امام علی (علیه السلام) را مطرح و وضعیت موجود را با حکومت مولا (علیه السلام) مقایسه می کنند!.

آن چه این آقایان بیان می کنند یا در اصل خلاف واقع، یا غیر ثابت، یا راست ناقص و یا به قدری آمیخته به مبالغه است که هیچ کم از کذب ناموجه ندارد وی در ادامه گفته بود: نباید تردید کرد دفاع هایی این چنین، هرگز منتقدِ به وضعیت موجود در جمهوری اسلامی ایران را معتقد به این روش حاکمیتی نمی کند؛ بر عکس، چوب حراج بر تراث می زند که بگویند: پس هر حکومتی از اسلام وضعیتش چنین است! من نمی دانم آن حضرات در آینده در نیمه شعبان، چگونه می خواهند از حکومت مهدوی بگویند و فریاد زنند که: یَمْلَأُ اللهُ به الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا بعد مَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً ؟این گونه سخنرانی ها، تأمین خاطر دادن به مسئولانی است که هیچ نیازمند به تأمین خاطر نیستند، بلکه بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنشها به یادداشت«دفاعی عقیم» و لزوم گسترش کرسی های آزاد اندیشی

واکنشها به یادداشت«دفاعی عقیم» و لزوم گسترش کرسی های آزاد اندیشی