مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-01سياسي

استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی به ساعت اداری محدود نشود


استاندار فارس خواستار استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی استان از جمله مکان ها و فضاهای فیزیکی، خارج از ساعات اداری شد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این امکانات و فضاها که تقریبا در اختیار تمام دستگاه های اجرایی است در ساعت های غیر اداری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه، در دیدار با بسیج هنرمندان، خواستار توجه مدیران و مسؤلین به هنر، خصوصا هنر اسلامی ایرانی شد و گفت: وقایع و رویدادهای پس از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به مردم ارائه شود.

 استاندار فارس، استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی از جمله مکان ها و فضاهای فیزیکی را محدود به ساعات اداری دانست و افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این امکانات و فضاها که تقریبا در اختیار تمام دستگاه های اجرایی است در ساعت های غیر اداری در اختیار سایر فعالیت ها از جمله فعالیت های هنری قرار گیرند.

  وی ادامه داد: در سفر دوم هیات دولت به استان امیدواریم که سالن های سینمایی هفتگانه شیراز افتتاح شود که از این مجموعه ها نیز می تواند به شکل شبانه روزی مورد استفاده قرار گیرد.

  خرید منازل میراثی برای استفاده هنرمندان   استاندار فارس، در پاسخ به درخواست پیش بینی مکان برای فعالیت هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی به ساعت اداری محدود نشود

استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی به ساعت اداری محدود نشود