مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-16اقتصادي

کدام برند تلفن همراه ارزش خرید بیشتری دارد؟


تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس اصلی پایین رده، میان رده و همچنین پرچمدار روانه بازار می کنند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاید شما هم چون بسیاری از افراد در خرید بین محصولات سامسونگ، هواوی و شیائومی مردد باشید.

ما قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟ قبل از پرداختن به این موضوع که بهترین مارک گوشی چیست این نکته را در نظر داشته باشید که آنچه در ادامه مطلب می آید بیشتر بر پایه تجربه کلی کارشناسان در عمل بوده و نتیجه در برخی موارد خاص ممکن است متفاوت باشد.

کدام برند گوشی بهتر است شیائومی یا سامسونگ؟ چه گوشی بخریم؟ در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی، کیفیت سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟ تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس اصلی پایین رده، میان رده و همچنین پرچمدار روانه بازار می کنند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری دارد.

برای شروع نقاط مثبت و منفی پایین رده ها و میان رده های این سه برند را بررسی خواهیم کرد.

البته از آنجایی که در ایران جدال اصلی بهترین برند گوشی اندرویدی بین سامسونگ و شیائومیست؛ تمرکز اصلی خود را روی این دو برند خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام برند تلفن همراه ارزش خرید بیشتری دارد؟

کدام برند تلفن همراه ارزش خرید بیشتری دارد؟