مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-01سياسي

استان مرکزی آماده برگزاری انتخابات/ امانت دار رأی مردم هستیم


رییس ستاد انتخابات مرکزی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، گفت: تحقق راهبردهای چهارگانه رهبری یعنی سلامت، - امنیت، مشارکت و رقابت در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر سه شنبه دومین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رؤسای کمیته های تخصصی و سایر اعضا برگزار شد.

بهنام نظری رییس ستاد انتخابات استان مرکزی در این نشست بیان کرد: در زمینه برگزاری انتخابات همه اقدامات در زمان خود انجام شده و مرکزی جزو استان هایی است که مشکلی در این زمینه ندارد.

وی افزود: تاکنون هر انتخاباتی در نظام اسلامی برگزار شده با افتخار بوده هر چند فتنه گران و معاندین در برهه های مختلف به دنبال انحراف بودند اما راهبرد انتخابات طبق فرامین رهبر معظم انقلاب چهار مؤلفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است که در دستور کار ستاد انتخابات استان و شهرستان ها قرار دارد.

با هیچ حزب و گروهی عقد اخوت نبسته ایم نظری تصریح کرد: در امر برگزاری انتخابات با هیچ جناح و حزبی احد اخوت نبسته ایم و آنچه انجام می دهیم بر مدار قانون، براساس شرع و تحت فرمان مقام معظم رهبری است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی تأکید کرد: امانت دار رأی مردم هستیم و قطعاً در این زمینه مماشات نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی آماده برگزاری انتخابات/ امانت دار رأی مردم هستیم

استان مرکزی آماده برگزاری انتخابات/ امانت دار رأی مردم هستیم