مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-04اقتصادي

چرا نان در خراسان رضوی 40 درصد گران شد؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خصوص افزایش قیمت نان در استان و متناسب سازی آن با قیمت در سایر استان ها، توضیح داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خصوص افزایش قیمت نان در استان و متناسب سازی آن با قیمت در سایر استان ها، توضیح داد.

غلامرضا قنبری در خصوص دلایل افزایش قیمت نان در خراسان رضوی اظهار کرد: افزایش قیمت در بخش آرد صورت نگرفته و آرد نانوایی ها با همان قیمت سابق برای پخت توزیع می شود.

تنها بخشی از هزینه نانوایی ها در قالب اجاره بها، خمیرمایه و هزینه های کارگری افزایش پیدا کرده که متناسب با آن، افزایش قیمت در نان صورت گرفته است.

وی افزود: در برخی استان های کشور مانند خراسان رضوی در سال های اخیر افزایش برخی هزینه های تولید نان یارانه ای در قیمت نهایی لحاظ نشده بود که با اخذ مجوز از سوی این استان ها، این قیمت متناسب سازی شد؛ موضوعی که وزیر کشور نیز به آن اشاره کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: کارگروه آرد و نان استان با هماهنگی وزارت کشور، نرخ نان در خراسان رضوی را با سایر استان های بزرگ مانند تهران، فارس و غیره متناسب سازی کرد.

قنبری با بیان این که قیمت های جدید پس از تایید وزارت کشور اعلام شد، عنوان کرد: همچنین یارانه بخشی از آردی که تحویل نانوایی ها می شود، توسط دولت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نان در خراسان رضوی 40 درصد گران شد؟

چرا نان در خراسان رضوی 40 درصد گران شد؟