مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:282023-08-16اقتصادي

پیش از آغاز کسب و کار باید تفکر کارآفرینی بارور شود


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش از هر کاری باید تفکر کارآفرینی را بارور ساخت، گفت: با برخورداری از تفکر کارآفرینی به سمت مهارت افزایی و سپس افزایش تولید حرکت خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش از هر کاری باید تفکر کارآفرینی را بارور ساخت، گفت: با برخورداری از تفکر کارآفرینی به سمت مهارت افزایی و سپس افزایش تولید حرکت خواهیم کرد.

در راستای مصوبه برنامه ملی گفت و شنود جوانان، جهاددانشگاهی، امروز چهارشنبه 25 مرداد، اولین نشست صمیمی مسئولان با جوانان با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بیرجند و رییس جهاددانشگاهی، معاون اداره کل ورزش جوانان و کارشناسان مسائل آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاد دانشگاهی برگزار کرد.

در این نشست دو ساعته که با هدف تبیین اقدامات انجام گرفته شده در حوزه های مختلف ویژه جوانان برگزار شد پیرامون مهم ترین دغدغه های کاری دانشجویان بحث و گفتگو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدحسین سیدکاشی، در نشست گفت و شنود صمیمی با تعدادی از جوانان و دانشجویان مرکز علمی کاربردی بیرجند با بیان اینکه دغدغه بسیاری از جوانان در حال حاضر اشتغال است، تصریح کرد: باید دید با این دغدغه بهترین عملکرد در شرایط فعلی کشور چیست؟ وی با بیان اینکه پیش از هر کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از آغاز کسب و کار باید تفکر کارآفرینی بارور شود

پیش از آغاز کسب و کار باید تفکر کارآفرینی بارور شود