مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-03اجتماعي

هشدار منابع طبیعی سمنان نسبت به آتش سوزی جنگل ها و مراتع


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به افزایش دمای هوا در این استان، نسبت به آتش سوزی جنگل ها و مراتع هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: حفاظت، صیانت و مدیریت به هنگام و شایسته از انفال در ایام مختلف به ویژه در سال جاری به لحاظ افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع سراسر استان جزو وظیفه های همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: اقلیم آب و هوایی استان سمنان بهره مند از مواهب متعدد خدادادی بوده و تنوع این منابع ارزشمند الهی، استان سمنان را متمایز کرده است؛ بنابراین حفظ و نگهداری صحیح و بهره برداری اصولی از این نعمات جزو وظایف ما محسوب می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و دریافت اخطارها و کاهش رطوبت در عرصه های جنگلی و مراتع استان سمنان و وزش بادهای گرم، لازم است تا نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، همیاران طبیعت و جوامع محلی با پیش بینی های شایسته، برنامه های مؤثری برای حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی استان سمنان اتخاذ کنند تا کوچک ترین بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب آسیب و خسارت مهیب نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار منابع طبیعی سمنان نسبت به آتش سوزی جنگل ها و مراتع

هشدار منابع طبیعی سمنان نسبت به آتش سوزی جنگل ها و مراتع