مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-24اجتماعي

خارج سازی 10 فروند شناور مغروقه پرخطر در آب های هرمزگان


معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از 10 فروند شناور مغروقه پرخطر واقع در مسیرهای تردد دریایی در این استان خارج شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از 10 فروند شناور مغروقه پرخطر واقع در مسیرهای تردد دریایی در این استان خارج شده است.

فریدون پیشدار صبح امروز (دوم مردادماه) در جمع خبرنگاران، ایمن سازی تردد دریایی را وظایف سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و اظهار کرد: تاکنون بیش از 10 فروند شناور مغروقه پرخطر واقع در مسیرهای تردد دریایی در استان خارج سازی شده و تا پایان امسال هفت فروند مغروقه دیگر نیز خارج سازی خواهد شد.

وی از خارج سازی مغروقه معروف به دیگ بخار از کانال ورودی حوضچه بندر شهید باهنر خبرداد و گفت: این مغروقه با تلاش شبانه روزی تیم های غواصی با روش برشکاری زیرآبی انجام و به طور کامل خارج سازی شده است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: بعد از برشکاری به ابعاد کانتینر، این مغروقه بر روی بارج قرار داده شده و به بندر شهید رجایی منتقل شد.

پیشدار با اشاره به اینکه کل زمان عملیات خارج سازی بعد از استقرار بارج جرثقیل دار در محل و تجهیز کارگاه حدود 70 روز به طول انجامید، خاطرنشان کرد: مغروقه یاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج سازی 10 فروند شناور مغروقه پرخطر در آب های هرمزگان

خارج سازی 10 فروند شناور مغروقه پرخطر در آب های هرمزگان