مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-13سياسي

1500 نفر در شهرستان کنگان مهارت آموزی شدند


رییس آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان گفت: در چهار ماهه اول سال جاری با برگزاری 96 دوره مهارتی هزار و 566 نفر در بیش از 61 حرفه آموزشی مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا لیراوی دیلمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد آموزشی در کنگان اظهار داشت: مرکز آموزشی فنی و حرفه ای کنگان با ارائه 268 هزار و 510 نفر ساعت آموزش رتبه نخست استان بوشهر را در اجرای برنامه های مهارتی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در شهرستان کنگان دنبال می شود، افزود: به دنبال توسعه مهارت آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت های شغلی در شهرستان هستیم که این مهم با همکاری فرمانداری شهرستان با جدیت دنبال می شود.

لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مهارت آموزی در جامعه ترویج یابد و فرهنگ مهارت آموزی، جایگزین مدرک گرایی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان استان شود، اضافه کرد: سعادت و سلامت جامعه در دست جوانان است و توانمند سازی جوانان با ارائه آموزش های معطوف به بازار کار وظیفه ما است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان از ارائه حرفه های مهارتی حصیر بافی، نقاشی روی سفال، دیزان سفره های مجالس، رزین، مدیریت ارتباط با مشتری، ایمنی و بهداشت، سرویس و نگهداری خودرو، کمک های اولیه، اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 نفر در شهرستان کنگان مهارت آموزی شدند

1500 نفر در شهرستان کنگان مهارت آموزی شدند