مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-06اقتصادي

درخواست فعالان بخش خصوصی برای بازنگری در عوارض صادراتی جدید مواد خام


در پی انتشار دستورالعملی در قانون بودجه 1402 در ارتباط با عوارض صادراتی مواد خام و نیمه خام، برخی از اتحادیه ها و انجمن های این حوزه درخواست بازنگری در میزان عوارض صادراتی تعیین شده را مطرح کردند و در نشست اخیر کارگروه شورای گفت وگو مقرر شده پیشنهادات .

- در پی انتشار دستورالعملی در قانون بودجه 1402 در ارتباط با عوارض صادراتی مواد خام و نیمه خام، برخی از اتحادیه ها و انجمن های این حوزه درخواست بازنگری در میزان عوارض صادراتی تعیین شده را مطرح کردند و در نشست اخیر کارگروه شورای گفت وگو مقرر شده پیشنهادات فعالان بخش خصوصی برای بازنگری در این دستورالعمل، جمع بندی و در اختیار دولت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست اخیر کارگروه شورای گفت وگو مقرر شد فعالان بخش خصوصی برای بازنگری در فهرست محصولات معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه خام و همچنین میزان عوارض صادراتی آنها، پیشنهادهای خود را جمع بندی کرده و در اختیار دولت قرار دهند.

گفتنی است در این جلسه به بند (ز) تبصره 6 قانون بودجه 1402 اشاره شد که بر اساس آن با هدف حمایت از تولید و عبور از خام فروشی، صادرات مواد خام مشمول عوارض و مالیات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فعالان بخش خصوصی برای بازنگری در عوارض صادراتی جدید مواد خام

درخواست فعالان بخش خصوصی برای بازنگری در عوارض صادراتی جدید مواد خام