مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-01سياسي

نباید دین و ایمان خود را تحت الشعاع حرف مردم قرار دهیم


استاد حوزه علمیه بر اهمیت پرهیز از لذت جویی در انجام امورات خیر و واجبات تصریح نمود و گفت: هیچگاه نباید دین، ایمان، آخرت و خدا را تحت الشعاع حرف مردم و جذب رضایت عموم قرار دهیم، - ایسنا/قم استاد حوزه علمیه بر اهمیت پرهیز از لذت جویی در انجام امورات خیر و واجبات تصریح نمود و گفت: هیچگاه نباید دین، ایمان، آخرت و خدا را تحت الشعاع حرف مردم و جذب رضایت عموم قرار دهیم، این رویکرد در واقع نوعی خود پرستی و در نتیجه گمراهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، سخنران حرم بانوی کرامت شب گذشته 9 مردادماه، در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی (ره)، به تفاوت های عبودیت عبد و عبادت عابد اشاره کرد و گفت: شیطان 6 هزار سال خداوند متعال را عبادت نمود، شیطانی که هزاران سال عابد بود و خداوند را عبادت می کرد، در ورود به وادی عبد و عبودیت الهی مردود شد.

وی با بیان این که دین، همان ادب بندگی است، ادامه داد: تکبر و منیت مهمترین مشکل بشریت است و در آموزه های دینی نیز ادب زمانی در وجود انسان نهادینه می شود، که انسان به هرکسی که می رسد، او را برتر از خود بداند.

فرحزاد در پاسخ به نحوه خوب پنداری دیگران حتی گناهکار، افزود: همانطور که برخی از افراد علیرغم ظاهر خوب، از باطنی پلید برخوردارند، برخی از افراد نیز باوجود ظاهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید دین و ایمان خود را تحت الشعاع حرف مردم قرار دهیم

نباید دین و ایمان خود را تحت الشعاع حرف مردم قرار دهیم