مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-11سياسي

نقش اصحاب رسانه در بصیرت زایی جامعه موثر و حیانی است


طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نقش رسانه ها و خبرنگاران در بصیرت زایی جامعه بسیار موثر وحیاتی است و روشنگری آنها سبب به وجود آمدن یک حرکت بزرگ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر مسئول دفتر امام جمعه میناب در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میناب با بیان اینکه یکی از حامیان جدی اصحاب رسانه در شهرستان  شخص امام جمعه است اظهار داشت: بارها در مقاطع مختلف و تریبون نماز جمعه امام جمعه شهرستان میناب حمایت های لازم را از این قشر توانمند و زحمتکش انجام شده است.

وی افزود: بصیرت افزایی یکی از ارکان مهم امروز جامعه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در جمع های گوناگون به نقش پر رنگ و موثر رسانه ها و خبرنگاران در این خصوص تاکید داشته است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان میناب گفت: امروزه در جامعه ما مطالبه گری و روشنگری یکی از رسالت های مهم رسانه ها و خبرنگاران از مسئولان است و به همین منظور عنوان طلیعه داران جامعه و چشم بینا و گوش شنوای مردم را به این قشر خطاب کرده اند.

رنجبر عنوان کرد: اگر رسانه و یا خبرنگاری در راستای حل مشکلات جامعه و مردم به دنبال انجام رسالت خود باشد باید دست آنها را بوسید و با آنها همکاری کرد، نه اینکه آنها را مورد نامهربانی های خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصحاب رسانه در بصیرت زایی جامعه موثر و حیانی است

نقش اصحاب رسانه در بصیرت زایی جامعه موثر و حیانی است