مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-29سياسي

معاون سیما به پشت صحنه «از سرگذشت» رفت/مهمان لبنانی برنامه با بغض به برمهانی چه گفت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه «از سرگذشت» گفت: توفیق داشتیم در محل ضبط این برنامه شبکه نسیم حاضر شویم و زحمات و ابداع تیم سازنده را از نزدیک مشاهده کنیم و به همکارانم خداقوت عرض کنم.

- معاون سیما به پشت صحنه از سرگذشت رفت/مهمان لبنانی برنامه با بغض به برمهانی چه گفت؟ معاون سیما گفت: از سرگذشت با روایت لحظات خاص زندگی افراد عموما غیر مشهور در پرتو نگاه امام حسین(ع)، نقطه عطف زندگی شان را به زیبایی به تصویر کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه از سرگذشت گفت: توفیق داشتیم در محل ضبط این برنامه شبکه نسیم حاضر شویم و زحمات و ابداع تیم سازنده را از نزدیک مشاهده کنیم و به همکارانم خداقوت عرض کنم.

شنیدن سرگذشت مردم که به تعبیر مجری برنامه گاه باید از سر بگذرند برای آن که نقطه عطفی در زندگی شان رقم بخورد، اتفاق خوب و بزرگی است.

محسن برمهانی افزود: در واقع از سرگذشت داستان هایی از زیست مردم عادی و تصمیماتی شجاعانه را روایت می کند که ضمن به چالش کشیده شدن می تواند زندگی فرد را تغییر بدهد.

وی با ابراز امیدواری از این که برنامه از سرگذشت با همت شبکه و تیم برنامه ساز تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود، خاطر نشان کرد: زندگی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیما به پشت صحنه «از سرگذشت» رفت/مهمان لبنانی برنامه با بغض به برمهانی چه گفت؟

معاون سیما به پشت صحنه «از سرگذشت» رفت/مهمان لبنانی برنامه با بغض به برمهانی چه گفت؟