مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14بين الملل

اختلاف دیدگاه فلسطین و رژیم صهیونیستی درباره فرستاده عربستان


رژیم صهیونیستی تاسیس هیات دیپلماتیک در شهر قدس برای اولین فرستاده عربستان برای فلسطینی ها را رد کرده و انتصاب این مقام را تاییدکننده آرمان تشکیل کشوری (فلسطینی) که بخشی از این شهر پایتخت آن باشد، - رژیم صهیونیستی تاسیس هیات دیپلماتیک در شهر قدس برای اولین فرستاده عربستان برای فلسطینی ها را رد کرده و انتصاب این مقام را تاییدکننده آرمان تشکیل کشوری (فلسطینی) که بخشی از این شهر پایتخت آن باشد، دانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نایف السدیری، سفیر عربستان در اردن روز شنبه همزمان فرستاده غیرمقیم ریاض برای فلسطین نیز شد.

سفارت عربستان در اردن با انتشار پستی در رسانه های اجتماعی اعلام کرد یکی دیگر از وظایف السدیری قرار است سرکنسول در شهر قدس باشد.

این اتفاق بعد از آن افتاد که واشنگتن ادعا کرد، در تلاشهایش برای آنکه میانجی عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی بشود، پیشرفت حاصل شده است.

عربستان پیشتر انعقاد توافق با این رژیم را مشروط به تحقق اهداف مربوط به تشکیل کشور فلسطین کرده بود.

اوایل ماه جاری میلادی فلسطینی ها از روی این احساس که در روند تشدید شونده مذاکرات غیرمستقیم دو طرف به حاشیه رانده شده اند، اظهار امیدواری کردند ریاض نگرانی های آنها را بشنود و با آنها بر سر این نگرانی ها هماهنگی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف دیدگاه فلسطین و رژیم صهیونیستی درباره فرستاده عربستان

اختلاف دیدگاه فلسطین و رژیم صهیونیستی درباره فرستاده عربستان