مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-15سياسي

انتقاد نماینده چابهار از قطع برق و ضرر کشاورزان


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با انتقاد از قطع برق و ضرر کشاورزان گفت : وزرای جهادگر جهاد و نیرو، قطع شش ساعته برق کشاورزی در مناطق گرمسیر را پیگیر باشند تا با قطعی برق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس، معین الدین سعیدی نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک  و قصرقند در جلسه علنی امروز، مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: وزرای جهادگر جهاد و نیرو، قطع شش ساعته برق کشاورزی در مناطق گرمسیر که عمده آن هم، برای محصولات گرمسیری و شرایطی که کشاورز با مشکل نهال، بذر، سم و کود مواجه است، را پیگیر باشند.

آیا رواست با قطعی برق، سفره محقر این کشاورزان را از بین ببریم ؟.

وی در مورد مشکلات صیادان خطاب به رییس سازمان شیلات عنوان کرد: مجوز صید صیادان درسواحل مکران، تبدیل به قصه پر غصه شده است، ما رییس سازمان شیلات را نیرویی دلسوز می دانیم ولی کاسه صبر ایوبی مردم لبریز گردیده است.

همچنین نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند به قول اکید رییس سازمان شیلات برای لایروبی اسکله ویس، رمین و بریس اشاره کرد.

سعیدی در ادامه افزود: مسولین اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و شستا، تلاش هایی را در راستای محرومیت زدایی انجام دادند، اما اقدامات انجام شده، نسبتی با حجم محرومیت و منابع عظیم استان ندارد وگوشزد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده چابهار از قطع برق و ضرر کشاورزان

انتقاد نماینده چابهار از قطع برق و ضرر کشاورزان