مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-08اقتصادي

افزایش 13 درصدی صادرات از گمرک جلفا در دولت سیزدهم


مدیرکل گمرک جلفا از صادرات یک میلیارد و 217 میلیون دلاری کشور از طریق گمرک جلفا طی دو سال گذشته(دولت سیزدهم) خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با دو سال قبل از آن افزایش 13 درصدی داشته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل گمرک جلفا از صادرات یک میلیارد و 217 میلیون دلاری کشور از طریق گمرک جلفا طی دو سال گذشته(دولت سیزدهم) خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با دو سال قبل از آن افزایش 13 درصدی داشته است.

محمد خلیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محصولات و کالاهایی نظیر خشکبار، مصالح ساختمانی، تخته و الوار از طریق گمرک جلفا به کشورهایی چون ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، روسیه، گرجستان، افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از افزایش 564 درصدی درآمدهای عمومی گمرک جلفا خبر داد و افزود: با تحقق درآمدهای حقه دولتی مبلغی به ارزش 38 هزار و 691 میلیارد ریال درآمد عمومی گمرک وصول و به خزانه واریز شده است.

وی از افزایش 125 درصدی مطالبات معوقه گمرک جلفا خبر داد و گفت: این رقم که به ارزش 816 میلیارد و 553 میلیون ریال است با پیگیری های گمرک جلفا محقق شده و به حساب خزانه واریز شده است.

خلیلی هم چنین با اشاره به تعیین تکلیف 1500 فقره ردیف مرزی کالاهای متروکه سنواتی به ارزش 2544 میلیارد ریال، گفت: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی صادرات از گمرک جلفا در دولت سیزدهم

افزایش 13 درصدی صادرات از گمرک جلفا در دولت سیزدهم