مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-17سياسي

رادیو اربعین با حضور وزیر کشور افتتاح شد


آیین افتتاحیه رادیو اربعین عصر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با آغاز ماه صفر در خیمه میدان هفتم تیر  برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاحیه رادیو اربعین عصر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در خیمه میدان هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای مراسم، احمد وحیدی وزیر کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه رادیو اربعین همراه زائران اربعین است اظهار داشت: آنچه در اربعین و زیارت اربعین است عهد و پیمان جدیدی است که زائران با امام حسین می بندند آنان در این زیارت عرض می کنند قلبمان در حب و کمند عشق به امام حسین است وقتی قلب تسلیم باشد همه چیز را در آن آستان می بازد کاری نداریم جز اینکه همواره از حضرت را یاری کنیم امام حسین فرمودند یاری ما برای شما آماده است.

وی با بیان اینکه امام حسین، زنده و جاوید است ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از عبور از گذرگاه های سخت تاریخ ادامه همان نهضت است.

اگر امروز به یاری امام حسین شتافتیم می توانیم زیارت اربعین را انجام دهیم، زیارت اربعین عملی قلبی، روحی و ایمانی است تنها یک دیدار ساده نیست چرا که زائر با مزور همراه است.

وحیدی با اشاره به واقعه کربلا عنوان کرد: در عاشورا دو جبهه حق و باطل وجود داشت کسانی که به نصرت امام می پردازند در جبهه حق هستند و ما نصرت مان را با کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو اربعین با حضور وزیر کشور افتتاح شد

رادیو اربعین با حضور وزیر کشور افتتاح شد