مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-23اقتصادي

هیئت های عزاداری در آزادی زندانیان هم قدم می شوند


مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی»، گفت: از ابتدای سال تا کنون 40 زندانی واجد شرایط با مجموع بدهی 21 میلیارد و 500 میلیون تومان آزاد شدند.

- مجید صیادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با شروع ماه محرم پویش هر هیئت آزادی یک زندانی آغاز شده است و هیئت هایی که آمادگی کمک مالی دارند در این پویش شرکت می کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 50 نفر زندانی واجد شرایط با مجموع بدهی 36 میلیارد تومان در زندان های استان به سرمی برند.

وی با اشاره به اینکه زندانی های واجد شرایط همه بدهی های بالای 30 الی 40 میلیون تومانی دارند، افزود: از ابتدای سال تا کنون 40 زندانی واجد شرایط با مجموع 21 میلیارد و 500 میلیون تومان آزاد شده است.

صیادی اظهار داشت: از این مجموع، 2 میلیارد و 150 میلیون تومان به صورت بلاعوض از طرف ستاد دیه، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام بدون بهره، یک میلیارد و 700 میلیون تومان گذشت و 15 میلیارد تومان نیز اعصار بوده است.

وی در پایان بیان کرد: امید است با اجرای این پویش در هیئت های استان بتوانیم تا پایان ماه محرم تعدادی از زندانیان را آزاد کنیم تا به آغوش خانواده بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های عزاداری در آزادی زندانیان هم قدم می شوند

هیئت های عزاداری در آزادی زندانیان هم قدم می شوند