مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-18سياسي

بیانیه پایانی سی و هفتمین اجلاس آموزش و پرورش


همزمان با اتمام کار سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، این رؤسا بیانیه ای صادر و اعلام کردند که آغاز با شکوه و بی دغدغه مدارس کشور را با جلب مشارکت مردم، - گروه های جهادی و دستگاه ها و موسسات دولتی و غیردولتی در جهت آماده سازی، تعمیر و تجهیز مدارس و تامین معلم برای تمام کلاس های دولتی، وظیفه و تکلیف خود می دانیم و حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا اول مهر، هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن بیانه سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور آمده است: آموزش و پرورش مهمترین رکن پیشرفت و تعالی کشور، عامل کلیدی در تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی و بزرگترین فصل مشترک مردم و حاکمیت است.

معلم موثرترین عنصر آموزش و پرورش و مدرسه اصلی ترین بستر ایجاد فرصت های یادگیری رشد دهنده در ساحت های شش گانه تربیتی است.

بر این اساس و به منظور تعالی و تحکیم جایگاه این نهاد مقدس، در نظام حکمرانی، اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور با تدبیر عالمانه شهیدان رجایی و باهنر، طراحی و اکنون در پایان سی و هفتمین دوره آن هستیم.

در ادامه این یانیه آمده است: ما مدیران و روسای این نهاد مقدس، در جهت تحقق رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری، ضمن قدردانی از وزیر اندیشمند و فرهیخته برای ایجاد این فرصت ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی سی و هفتمین اجلاس آموزش و پرورش

بیانیه پایانی سی و هفتمین اجلاس آموزش و پرورش