مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-20سياسي

مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان در یزد افتتاح شد


مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان (انستیتو تمدن) دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور سرپرست معاونت تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان این واحد افتتاح شد.

- ایسنا/یزد مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان (انستیتو تمدن) دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور سرپرست معاونت تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان این واحد افتتاح شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این مراسم که با حضور محمد علی نادی سرپرست معاونت تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، معاونین و روسای واحدهای شهرستانی در دبستان دخترانه سما یزد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مرکز در راستای تغییر ساختار آموزشی به منظور تقویت مهارت ها و یادگیری های عمیق در دانش اموزان سه ساله تا پایان دوره ابتدایی از طریق مبانی علمی و ریاضی و بازمحوری راه اندازی شده است.

وی با بیان این که فضای این مرکز در قالب هشت قسمت مستقل به صورت زنجیره ای این آموزشها را ارائه می کنند، افزود: در پایان این دوره بخش عمده ای از ملزومات یادگیری را در دانش آموزان تکمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان در یزد افتتاح شد

مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان در یزد افتتاح شد