مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-25سياسي

اهدای بسته های نذری و بازی های کودکانه در خیمه مهربانی


همزمان با هفتمین روز محرم به نیت حضرت علی اصغر (ع) در قالب برنامه «خیمه مهربانی»، بسته های غذایی و بازی های کودکانه، بین نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی واقع در جنوب شرق تهران اهدا می شود.

- همزمان با هفتمین روز محرم به نیت حضرت علی اصغر (ع) در قالب برنامه خیمه مهربانی ، بسته های غذایی و بازی های کودکانه، بین نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی واقع در جنوب شرق تهران اهدا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در دهه اول محرم و به نیت حضرت علی اصغر (علیه السلام) و در قالب کمک های مومنانه و فعالیت های جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، 60 بسته غذایی و بازی های کودکانه که به همت خیرین دارالمومنین طهران و منطقه چهارده تأمین شده است بین کودکان محروم و نیازمند روستای نظام آباد اسلامی در جنوب شرق پایتخت توزیع می شود.

بر اساس این خبر، بسته های اهدایی غذایی و بازی ها شامل غذای گرم به همراه میوه و همچنین اسباب بازی کودکانه است که به خانواده های محروم تقدیم می شود.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو در سنوات اخیر، علاوه بر برنامه ها و فعالیت های متعددی که در قالب کمک های مومنانه و فعالیت های جهادی به نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی اهدا کرده است، اقلام و وسایل زندگی از جمله سیسمونی نوزاد، بسته های معیشتی و حتی تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار و طبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته های نذری و بازی های کودکانه در خیمه مهربانی

اهدای بسته های نذری و بازی های کودکانه در خیمه مهربانی