مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:352023-07-30حوادث

دستگیری سارقان غیربومی اماکن خصوصی کرج


‬ فرمانده انتظامی البرز‬ از دستگیری اعضای باند سارقان غیربومی اماکن خصوصی در شهر ‏کرج خبر داد و گفت: در تحقیقات تکمیلی این پرونده 30 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر کرج کشف شد.

- ‏ سردار حمید هداوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دستگیری یک سارق اماکن خصوصی توسط کلانتری 11 مرکزی شهر کرج و ارجاع پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان، رسیدگی تخصصی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با پوشش کارگران فضای سبز شهرداری، اماکن خصوصی خالی از سکنه را شناسایی و با استفاده از یک دستگاه پیکان وانت سرقتی، اقدام به دزدیدن وسایل داخل ملک خصوصی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی هویت سارقان که از اوباش سابقه دار یکی از استان های همجوار بودند شناسایی و با دریافت نیابت قضایی هر 3 نفر آنها دستگیر شدند.

سردار هداوند با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام 30 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرهای کرج، شهریار و ملارد اعتراف کردند، گفت: همچنین دو مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی لوازم سرقتی از قبیل لوازم خانگی، سنگ فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان غیربومی اماکن خصوصی کرج

دستگیری سارقان غیربومی اماکن خصوصی کرج