مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-31سياسي

گمنامی رسم دلدادگی پیرغلام خوانساری به سیدالشهداست


حاج حمید خوانساری همیشه خود را یک هیئتی معرفی می کند و معتقد است که کار برای خدا و اهل بیت(ع) را باید به دور از نمایش و تبلیغ و با خلوص نیت انجام داد.

- اصفهان- حاج حمید خوانساری همیشه خود را یک هیئتی معرفی می کند و معتقد است که کار برای خدا و اهل بیت(ع) را باید به دور از نمایش و تبلیغ و با خلوص نیت انجام داد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- ریحانه شهبازی: گمنامی رسم است میان دل دادگان سیدالشهدا (ع) که هرکاری برای اهل بیت (ع) انجام شود در خفا و پنهانی باشد.

این منش در بین پیرغلامان حسینی بیشتر به چشم می ‎خورد که حاج حمید خوانساری چندان رغبتی برای مصاحبه ندارد و می گوید به قول قدیمی ها کسی که باید کار را ببیند و بداند تنها خداست .

با این تعریف ها این جمله شهید سلیمانی باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم تداعی این روزهای خادمان و پیرغلامان دیار خمینی شهر است که این رسم در میان ها هیئات نهادینه شده و چندان رغبتی برای نمایش و تبلیغ ندارند.

از طرفی هم با شروع محرم در هر کوچه و خیابانی از این شهر پرچم سیاهی نصب شده و ایستگاه صلواتی و یا مجلس عزایی برپاست که هرکس به سهم خود برای سیدالشهدا قدمی بر می دارد و حزن و اندوه خود را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنامی رسم دلدادگی پیرغلام خوانساری به سیدالشهداست

گمنامی رسم دلدادگی پیرغلام خوانساری به سیدالشهداست