مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-06اقتصادي

5 پروژه فرهنگی، ورزشی طی هفته دولت در قرچک افتتاح می شود


طی هفته دولت در شهرستان قرچک 5 پروژه بزرگ خدماتی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی به ارزش بیش از 185 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی شهر قرچک اظهار کرد: اولین پروژه مجموعه تفریحی و ورزشی ایران زمین قرچک بااعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان در انتهای خیابان صالح آباد محله نیایش، شامل سوله چندمنظوره مدیریت بحران، زمین چمن مصنوعی و فضای سبز است.

وی گفت:  پارک ایران زمین به متراژ 11 هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان و  سوله چندمنظوره مدیریت بحران به متراژ 745 مترمربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در جهت ورزش و مدیریت بحران در این مجموعه تفریحی ساخته شده، چمن مصنوعی مجموعه تفریحی و ورزشی ایران زمین به متراژ 880 مترمربع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان جهت رفاه حال شهروندان این منطقه احداث شده است.

شهردار قرچک افزود: بوستان هنرمندان قرچک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 300 میلیون تومان در راستای توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی که از مهم ترین اهداف و برنامه های پیش روی مدیریت شهری قرچک است، احداث سالن آمفی تئاتر و محل نصب تندیس و تابلوهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه فرهنگی، ورزشی طی هفته دولت در قرچک افتتاح می شود

5 پروژه فرهنگی، ورزشی طی هفته دولت در قرچک افتتاح می شود