مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-08پزشكي

اجرای طرح سنجش سلامت ویژه اصحاب رسانه همدان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرای طرح سنجش سلامت ویژه اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرای طرح سنجش سلامت ویژه اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار خبر داد.

علیرضا توقیری با اشاره به اینکه طرح طی تعامل مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با خانه مطبوعات استان برنامه ریزی شده است، افزود: با توجه به مسائل و شرایط حرفه خبرنگاری، بروز برخی ناراحتی ها از جمله مشکلات و ناراحتی های دست و گردن برای اغلب شاغلان در این حرفه طی زمان اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: بر این اساس با در نظر گرفتن نیازسنجی صورت گرفته، مقرر شد خدماتی از قبیل بینایی سنجی، معاینه طب فیزیک و توانبخشی، مشاوره تغذیه، غربالگری (ارزیابی سلامت و کنترل قند و فشارخون) مشاوره دارویی، مشاوره و معاینات مامایی طی دو روز به خبرنگاران استان همدان ارائه شود.

توقیری راه اندازی این پویش را گامی در جهت قدردانی از خدمات و تلاش ارزنده خبرنگاران در پیشبرد اهداف استان به ویژه حوزه سلامت برشمرد و گفت: با این رویکرد، هفته خبرنگار را فرصت مناسبی برای اجرای این طرح دیدیم که بر این اساس روزهای 18 و 19 مردادماه امکانات و خدمات بهداشتی درمانی مزبور در سالن همایش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سنجش سلامت ویژه اصحاب رسانه همدان

اجرای طرح سنجش سلامت ویژه اصحاب رسانه همدان