مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-03سياسي

دولت برای توسعه سواحل مَکُران مصمم است


دبیر اجرایی شورای توسعه مَکُران گفت: دولت سیزدهم برای توسعه سواحل مَکُران مصمم بوده و عزم جدی دارد.

- به گزارش، حسین دهقان صبح امروز پنجشنبه در سفر به چابهار و بازدید از ظرفیت های تجاری، گردشگری و اقتصادی این منطقه، بر مصمم بودن دولت برای توسعه سواحل مکران تاکید کرد و افزود: در راستای توسعه این سواحل، دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات لازم در حال تکمیل زیرساخت ها هست.

وی اضافه کرد: باید کمبودهای سواحل مَکُران در طول سالهای گذشته را در جهت توسعه این خطه، جبران کنیم و اینجا اعلام می کنم دولت سیزدهم در این زمینه عزم خوبی دارد برای همین منظور، راه آهن و ساخت جاده ها را به سرعت در دستور کار و اجرا قرار داده است.

وی بر تکمیل راه های ارتباطی بندر چابهار، بهره برداری از پتروشیمی و فولاد تاکید و تصریح کرد: توسعه سواحل مَکُران، مورد تأکید جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان رده های مختلف کشور است.

دبیر اجرایی شورای توسعه مَکُران بیان کرد: این منطقه، در زمینه اقتصاد دریامحور و ظرفیت های تجاری، اقتصادی، ترانزیتی و گردشگری دارای ویژگی هایی است که می تواند شتاب دهنده اقتصاد کشورمان باشد.

چابهار آماده پذیرایی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز در این بازدیدها، گفت: منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در زمینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای توسعه سواحل مَکُران مصمم است

دولت برای توسعه سواحل مَکُران مصمم است